Ewidencje i rejestry

Informacje o prowadzonych ewidencjach i rejestrach w KPP w Bielsku Podlaskim

Informacje o prowadzonych ewidencjach i rejestrach w KPP  w Bielsku Podlaskim
 
  1. WYDZIAŁ PREWENCJI
    • Dziennik korespondencyjny Wydziału Prewencji.
    • Dzienniki podawczy Wydziału Prewencji.
    • Książka nadzoru jednostki.
    • Rejestr czynności profilaktycznych.
    • Książka ewidencji kluczy.
    • Książka przebiegu służby w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych.
    • Książka spraw przydzielonych dzielnicowym.
    • Rejestr notatników Rewiru Dzielnicowych.
    • Rejestr spraw o wykroczenia.
    • Książka Przebiegu Służby.
    • Książka wydawania broni.
    • Książka usuniętych i przemieszczonych pojazdów oraz teczka z kopiami dyspozycji usunięcia (przemieszczenia) pojazdu.
    • Książka zatrzymanych.
    • Książka dyspozytora.
    • Książka osób powracających z zakładów karnych.
    • Książka osób wchodzących do jednostki (rejestr wydanych przepustek).
    • Książka zdeponowanej broni i amunicji u dyżurnego KPP.
    • Rejestr interwencji.
    • Rejestr badań i ewidencja ekspertyz na zawartość alkoholu we krwi.
    • Rejestr radiotelefonów i innego sprzętu wydanego do służby ze stanu dyżurki.
    • Rejestr dozorów policyjnych.
    • Rejestr zgłoszeń o podłożeniu materiału lub ładunku wybuchowego.
    • Rejestr potwierdzonych zgłoszeń osób skazanych, tymczasowo aresztowanych, którym zakłady penitencjarne wydały przepustki uprawniające do czasowego pobytu na wolności.
    • Rejestr szyfrogramów i kodogramów.
    • Rejestr wydanych charakterystyk tras patrolowych.
    • Dziennik ewidencji telegramów wchodzących.
    • Dziennik telegramów wychodzących.
    • Dziennik użycia psa służbowego.
    • Ewidencja wyjść służbowych.
    • Książka służby w patrolach, obchodach i na posterunkach Ogniwa Patrolowo-Interwencyjnego WP.
  2. WYDZIAŁ KRYMINALNY.
    • Rejestr śledztw i dochodzeń
    • Rejestr postępowań sprawdzających i odmów wszczęć postępowań przygotowawczych
    • Dziennik korespondencyjny Wydziału Kryminalnego.
    • Dziennik podawczy WK.
    • Księga dowodów rzeczowych/przedmiotów.
    • Rejestr wypożyczonych akt dochodzenia – umorzonych wobec niewykrycia sprawcy.
    • Rejestr spraw umorzonych w trybie rejestrowym przez funkcjonariuszy WK KPP.
    • Rejestr wydanych notatników służbowych WK KPP.
  3. ZESPÓŁ PREZYDIALNY, KADR I SZKOLENIA.
    • Dziennik korespondencyjny sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji.
    • Dziennik podawczy.
    • Książka doręczeń przesyłek miejscowych do prokuratury i sądu.
    • Rejestr przyjęć interesantów.
    • Rejestr wydanych delegacji.
    • Książka ewidencji sprzętu-materiału w jednostce użytkującej.
    • Rejestr ampułek z krwią na określenie zawartości alkoholu wysyłanych do badań laboratoryjnych.
    • Wykaz przesyłek pocztowych.
    • Wykaz przesyłek poczty specjalnej przychodzące i wychodzące.
    • Rejestr narad i odpraw służbowych Komendanta Powiatowego Policji.
    • Rejestr zatrzymanych uprawnień do kierowania przesyłanych do kolegiów, prokuratur, sadów itp.
    • Rejestr skarg i wniosków.
    • Rejestr postępowań dyscyplinarnych.
    • Rejestr czynności wyjaśniających.
    • Książka ewidencji pieczęci służbowych i stempli.
    • Książka ewidencji przepisów Komendanta Powiatowego Policji w Bielsku Podlaskim.
    • Książka ewidencji przepisów KWP, KGP i MSWiA.
    • Rejestr wydanych upoważnień.
    • Rejestr spisów zdawczo-odbiorczych.
    • Rejestr ewidencji korzystających z akt i wypożyczających akta.
    • Rejestr teczek, dzienników i książek ewidencyjnych.
    • Rejestr spisów zdawczo-odbiorczych kat. „A”
    • Rejestr akt brakowanych kat. „B”.
    • Rejestr akt brakowanych kat. „BC”.
    • Książka ewidencji wydawnictw-dokumentacji technicznej.
    • Rejestr szkoleń funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z BHP i PPOŻ.
    • Rejestr wypadków przy pracy.
    • Rejestr odszkodowań powypadkowych. 
  4. ZESPÓŁ DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.
    • Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa.
    • Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
    • Rejestr odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa.
    • Rejestr wysłanych druków zapytań.
    • Rejestr akt postępowań sprawdzających.
    • Rejestr wydanych upoważnień do poszczególnych zbiorów danych osobowych teleinformatycznych i manualnych.
    • Książka ewidencji wydanych zaświadczeń z odbytego szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wykorzystywanych przez KSI.
    • Rejestr teczek, dzienników i książek ewidencyjnych.
    • Rejestr wydanych przepustek.
    • Rejestr wydruków informatycznych odpowiedzi na sprawdzenia tematyczne w KSIP i innych systemach informatycznych w Policyjnej Sieci Transmisji Danych.
    • Rejestr pakowania.
    • Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek.
    • Ewidencja przepisów Komendanta Powiatowego Policji.
    • Ewidencja przepisów MSWiA, KGP, KWP.
    • Rejestr wydawanych przedmiotów.
    • Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
    • Książka doręczeń przesyłek pozamiejscowych.
    • Dziennik ewidencyjny.
    • Dziennik korespondencji wychodzącej.
    • Rejestr korespondencji wchodzącej.
  5. WYDZIAŁ RUCHU DROGOWEGO.
    • Rejestr teczek, dzienników i książek ewidencyjnych.
    • Dziennik korespondencyjny WRD.
    • Teczka ewidencji wyników pracy policjantów WRD.
    • Rejestr bloczków pokwitowań zatrzymanych praw jazdy i dowodów rejestracyjnych.
    • Rejestr wydanych notatników służbowych.
    • Rejestr opiniowania projektów organizacji ruchu.
    • Rejestr meldunków wyslanych do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
    • Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.
    • Rejestr faxów.
  6. ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY.
    • Dziennik korespondencyjny,
    • Książka ewidencji sprzętu,
    • Książka ewidencji materiałów,
    • Rejestr pism – dokumentacja przychodowa, rozchodowa,
    • Ewidencja wydanych zaświadczeń,
    • Księga druków ścisłego zarachowania,
    • Rejestr wpływających przepisów (KGP, KWP, MSWiA).
    • Rejestr mieszkań służbowych,
    • Rejestr decyzyji o przydział lokalu mieszkalnego,
    • Elektroniczny spis kart mieszkaniowych,
    • Rejestr wniosków o przyznanie dopłaty do wypoczynku policjantów,
    • Rejestr kart ewidencji dopłat do wypoczynku policjantów i równoważnika za 1000 km,
    • Rejestr wezwań, uprawnień i tytułów wykonawczych,
    • Księga kasowa,
    • Ewidencja nalezności z tytułu najmu lokalu,
    • Rejestr wydanych decyzji administracyjnych dotyczący spraw mieszkaniowych,
    • Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu techniki specjalnej,
    • Książka ewidencji sprzętu – kwaterunek,
    • Ksiązka ewidencji sprzętu biurowego, przeciwpożarowego, sportowego,
    • Książka ewidencji sprzętu mundurowego i żywnościowego,
    • Książka pozostałych środków trwałych,
    • Rejestr wpływów podań spraw socjalnych,
    • Ewidencja obrotów materiałów pędnych i smarów,
    • Ewidencja obrotów materiału do mpis,
    • Ewidencja indywidualna sprzętu transportowego,
    • Ewidencja główna przychodów i rozchodów magazynowych,
    • Rejestr badań technicznych pojazdów (ewidencja elektroniczna),
    • Ewidencja wykonanych obsług technicznych oraz napraw pojazdów w POT (ewidencja elektroniczna),
    • Ewidencja wyposażenia dodatkowego pracowników POT.
    • Rejestr elektroniczny pojazdów kierowanych na OT-2 oraz badań technicznych.
  7. ZESPÓŁ ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI.
    • Rejestr teczek, dzienników i książek ewidencyjnych,
    • Ewidencja materiałów w jednostce użytkującej,
    • Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu łączności,
    • Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu informatyki.
  8. POSTERUNEK POLICJI W BRAŃSKU.
    • Rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,
    • Książka służby w patrolach, obchodach i na posterunku,
    • Książka odpraw do służby,
    • Ewidencja wyników pracy policjantów.

Metryczka

Data publikacji 22.09.2016
Data modyfikacji 23.09.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bielsku Podlaskim
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Panasiuk
Osoba udostępniająca informację:
Anna Panasiuk KPP Bielsk Podlaski
Osoba modyfikująca informację:
Anna Panasiuk
do góry